Hvorfor i alle dager skal medarbeidere like jobben sin? Kan de ikke bare være frustrerte, stresset og små grinete og gå hjem å være glad i fritiden sin?
Arbeidsglede – Hva er det og hvordan skaper man det?
Der finnes veldig mange gode grunner til å være glad i og på jobben sin. Studier viser, at de som føler seg ulykkelig på jobben, opplever mere stress og konflikter, er mindre effektive og blir oftere syke
(much less How to use sildenafil citrate tablets inevitable result of aging, and communication is needed.
. Når du er glad og lykkelig på jobben, arbeider du bedre sammen med andre, du er mer kreativ, oppnår mer suksess og er generelt gladere i livet.
God, ryddig og profesjonelt samarbeid. De ansatte har gitt en meget god tilbakemelding på innhold og form på foredraget!
Rolf Peder Lundh, Rektor Fevang skole i Sandefjord
Studier viser i tillegg at glade arbeidsplasser gjør det veldig mye bedre enn triste og ulykkelige arbeidsplasser. De skaper bedre resultater, innfrir målene deres raskere og håndterer endringer og innovasjon bedre.
Men hvordan blir vi gladere på jobben? Hva krever det å skape en glad arbeidsplass og et godt og fruktbart arbeidsliv?
I et foredrag om arbeidsglede vil du med utgangspunkt i forskningens resultater få svaret på disse spørsmålene samt på hva arbeidsglede er, hvorfor det er så essensiell og ikke minst hvordan dere skaper og oppnår det.
Dere vil få:
- Måling av arbeidsgleden her og nå før foredraget (og 2 måneder etter)
- Viden og inspirasjon omkring arbeidsglede (Jeg arbeider 100% forskningsbasert)
- Enkle og praktiske verktøy til å skape arbeidsglede og dermed mindre stress på jobben
- Energi og motivasjon til å gjøre noe med arbeidsgleden. Uansett hvor glade man er kan man alltid løfte seg litt
- Litt moro og fliring 😉
Skal deres arbeidsplass også være en gladere arbeidsplass? Da kan dere med fordel gjøre som Lego, Ikea, Nokas, Statoil, Microsoft, Mcdonalds og mange andre(referanser oppgies gjerne).
Book et foredrag allerede i dag og bli en gladere arbeidsplass der ingen ønsker å gå hjem ifra og hvor kundene haster tilbake til.
Ha en glad dag.
Med vennlig hilsen
Henrik Mærsk
Chief Happiness Officer